بهترين راه توليد محتوا چيست؟     


 


فرض کنيد در يک جمع صميمي نشسته ايد و ميخواهيد موضوع يا خاطره اي مطرح کنيد،نميتوان منکر اين شد که شما  فقط در حدود چند دقيقه فرصت داريد مخاطبان را به خودتان جذب کنيد تا با شما همراه شوند.


شما بايد سعي کنيد واژه هاي درست انتخاب کرده و شمرده همراه با صداي آرام اما گيرا صحبت کنيد


و از همه مهم تر صحبت خود را به صورت قصه اي منسجم و جذاب بيان کنيد .


در مورد وب‌سايت و صفحه اجتماعي شما نيز دقيقا همين موضوع صادق است وب‌سايت شما فقط چند ثانيه فرصت دارد تا يک مخاطب را مجاب به ادامه کند يا اين مطلب را به مخاطب القا کند که بايد از سايت هاي ديگر ديدن کند!! اهميت اين موضوع در سئو شدن سايت شما نمايان ميشود.


به عنوان يه متخصص توليد محتوا،يا متخصص سئو پس ما بايد در خصوص مقالات و کتاب هايي که ميخوانيم وهمچنين سخنراني هايي که گوش ميدهيم ،


کمي وسواس به خرج بديم چون همين مطالب قصه ها را به ذهن ما سوق ميدهد.


در آخر رازعجيب و غريبي  در توليد محتوا وجود ندارد ،


توليد محتواي خوب ، پويا و جذاب تنها و تنها يک را دارد ، قصه گويي همراه اندکي رعايت نکات توليد محتوا.


 


براي توضيح اين بخش  در ابتدا نکات ابتدايي و اساسي قصه گويي يا همان توليد محتوا موثر را به شما ميگويم


و در آخر کتابي به شما معرفي ميکنم که شايد درراهنمايي شما براي بهترين شدن در توليد محتوا و ايجاد داستان بي شک کم نظيراست!



 


براي توليد محتوا استفاده از تجربيات شخصي و داستان هايي که از ديگران شنيده ايم بسيار مهم است


تا مخاطب با ما ارتباط عاطفي برقرار کرده و اعتبار و صحت حرف هاي ما را بپذيرد.


وقتي ما براي مخاطب قصه ميگوييم به او کمک ميکنيم از ميان ميليون ها داده و اطلاعاتي که او را احاطه کرده است آنچه که ما ميخواهيم انتخاب کند.


قصه به راحتي کمک ميکند شما ديدگاه ها ، ارزش ها ، باور ها ، تجربيات و مفهوم صحبتتان را صريح تربيان کنيد.


شما با قصه ميتوانيد دست مخاطب را گرفته و در سرد ترين حالت نيز او را کنار خود بنشانيد و به جدي ترين مکالمات خود نيز رنگ و روح بدهيد.


اين شاخ و برگ دادن و استفاده از قصه‌هاي شخصي است که باعث مي‌شود ديگران به درستي متقاعد شوند و همدلي‌شان برانگيخته شود چون آنچه آدم‌ها را به هم وصل مي‌کند قصه است نه آمار و ارقام!!


 


قصه‌ها را از کجا بياوريم؟


براي پيدا کردن قصه‌ها نيازي نيست به جاهاي عجيب و غريب سر بزنيم يا چيزهاي عجيب وغريبي بخوانيم.


حتي براي قصه‌گويي ومي ندارد دنبال کسب توانايي خارق‌العاده‌اي هم رفت. همه‌ي ما قصه‌گويي بلديم و همه‌ي ما قصه‌هايي براي گفتن داريم.


قصه‌ها اطراف ما هستند و در زندگي روزمره‌ي ما معلق‌اند.


براي پيدا کردن قصه‌ي مورد نظرمان‌ و استفاده از آن فقط کافي‌ست کمي دقت کنيم .


ما چه فروشنده‌ باشيم، چه معلم، مهندس يا مربي مهدکودک، ناگزيريم با انسان ها ارتباط برقرار کنيم و وقت آن شده که باور کنيم ارتباط‌هاي کاري ، چيزي فراتراز رد و بدل کردن اطلاعاتند.



 


کتاب بهترين قصه گو برنده است به شما ياد ميدهد چطور از دل زندگي روزمره تان قصه هاي خوب و بدرد بخور بيرون بکشيد ، قصه هايي که گيرا باشد و اعتماد مخاطبان شما را جذب کند و به شما کمک کند ديگران بفهمند در سر شما چه ميگذرد .


انت سيمونز که مشاور کسب‌ و کار شرکت‌هاي بزرگي مانند مايکروسافت و ناسا بوده در اين کتاب ميگويد که اگر در کار،


علاوه بر محاسبات دقيق و بررسي‌هاي همه‌جانبه ، جايي براي ارتباط عاطفي باز نکنيم، مسير سخت و ناهمواري پيش روي‌مان خواهد بود.


کتاب بهترين قصه گو برنده است راهکارهايي عملي براي تقويت اين مهارت ارائه مي‌دهد.


آشنايي با شش نوع قصه‌ي مختلف که درزندگي هر کس موجود است و آموزش روش استفاده از آنها در موقعيت‌هاي کاري متفاوت، راه رسيدن از تفکر روزمره به تفکر قصه‌محور را هموار مي‌کند.


 



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فرش کاشان محتوا صفحه اینترنتی درس مدیریت و سنجش شبکه‎ های گسترده Wendy بررسی‌های اقتصادی مرکز آموزش برق ديوارپوش امام زمان راستین عاشق پرندگان